
вих. № ______
від «__» ________ 2016р.
Директору
Товариства з обмеженою
відповідальністю
«______________________»
місцезнаходження: м. _________, вул. ______
буд.__________ офіс ________
код ЄДРПОУ __________
п/р ______________ в АТ «___________»
МФО _____________
ІПН _______________
Св. платника ПДВ № __________
Товариство з обмеженою відповідальністю «_________________________» повідомляє Вас, що ____________ 2016р. в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було зроблено запис про припинення діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «___________________» (код ЄДРПОУ ____________) шляхом його приєднання до свого засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «______________________» (код ЄДРПОУ ____________), яке є його правонаступником щодо прав та обов’язків на підставі ст.104, 107 Цивільного Кодексу України.
Згідно даних бухгалтерського обліку дебіторська заборгованість за Договором № _____ від «___» __________20__р., укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «________________» та Товариством з обмеженою відповідальністю «__________________» в розмірі ____________ грн. (_________________грн. __ коп.) передана правонаступнику ТОВ «_____________________».
Щодо дебіторської заборгованості звертаємося до Вас у зв’язку із наступним:
Між Товариством з обмеженою відповідальністю «_______________», правонаступником якого є ТОВ «______________________» (надалі за текстом «Підрядник») та Товариством з обмеженою відповідальністю «______________» (надалі за текстом «Субпідрядник») був укладений Договір № _______ від ________р., згідно умов якого Субпідрядник зобов’язувався виконати роботи по ______________________ (надалі - Роботи), а Підрядник зобов’язався прийняти належним чином виконані роботи та оплатити їх вартість.
__________р. Підрядник здійснив попередню оплату вартості робіт, перерахувавши на банківський рахунок Субпідрядника грошові кошти в розмірі __________ грн. (_______________ грн. ___ коп.) згідно умов п.___ Договору.
В ________ місяці 201_р. сторони Договору підписали Акти прийому-передачі виконаних робіт, згідно яких Підрядник фактично виконав об’єм робіт на загальну суму _________ грн. (________________ грн. ___ коп.)
Більше ніякі роботи згідно Договору № _____ від _____________р. не проводилися і проводитися не будуть. Договір виконаний повністю, вартість робіт становить ____________________ грн. Сторони виконали свої зобов’язання щодо здійснення робіт та їх оплати.
Таким чином, після закінчення виконання робіт за Договором № ___ від _____________р. у Субпідрядника залишаються грошові кошти Підрядника в розмірі _______________ грн. (______________ грн. __ коп.).
На підставі вищевикладеного ТОВ «_________________» звертається до ТОВ «_____________________» з проханням перерахувати (повернути) на наш банківський рахунок залишок грошових коштів Підрядника в розмірі _____________ грн., який залишився у Субпідрядника після закінчення виконання робіт за Договором № ____ від __________р.
Просимо Вас повернути грошові кошти за наступними реквізитами:
Товариство з обмеженню відповідальністю
«____________________________________»
м. ___________, вул. ___________, буд. ________
Код ЄДРПОУ _____________
№ ________________ в АТ «___________»
МФО _____________
ІПН ______________
Св. ПДВ № ________
тел. ______________, факс ________
Всі необхідні первинні бухгалтерські документи є у Вас в наявності.
Прохання також підписати Акт звірки взаєморозрахунків і один примірник повернути на адресу: _______, м. _________, вул. ________буд. _____
Директор
ТОВ «_____________________»