Зразки документів
    Зразок Листа від правонаступника до боржника щодо повернення залишку коштів за Договором

     

     

    вих. № ______

    від  «__» ________ 2016р.

     

    Директору

    Товариства з обмеженою

    відповідальністю

    «______________________»

     місцезнаходження: м. _________, вул. ______

    буд.__________ офіс ________

    код ЄДРПОУ __________

    п/р ______________ в  АТ «___________»

    МФО _____________

    ІПН _______________

    Св. платника ПДВ № __________

     

      

    Товариство з обмеженою відповідальністю «_________________________» повідомляє Вас, що ____________ 2016р. в Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було зроблено запис про припинення діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «___________________» (код ЄДРПОУ ____________) шляхом його приєднання до свого засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «______________________» (код ЄДРПОУ ____________), яке є його правонаступником щодо прав та обов’язків на підставі ст.104, 107 Цивільного Кодексу України.

    Згідно даних бухгалтерського обліку дебіторська заборгованість за Договором № _____ від «___» __________20__р., укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «________________» та Товариством з обмеженою відповідальністю «__________________» в розмірі ____________ грн. (_________________грн. __ коп.)  передана правонаступнику ТОВ «_____________________».

    Щодо дебіторської заборгованості звертаємося до Вас у зв’язку із наступним: 

    Між Товариством з обмеженою відповідальністю «_______________», правонаступником якого є ТОВ «______________________» (надалі за текстом «Підрядник») та Товариством з обмеженою відповідальністю «______________» (надалі за текстом «Субпідрядник») був укладений Договір № _______ від ________р., згідно умов якого Субпідрядник зобов’язувався виконати роботи по ______________________ (надалі - Роботи), а Підрядник зобов’язався прийняти належним чином виконані роботи та оплатити їх вартість.

    __________р. Підрядник здійснив попередню оплату вартості робіт, перерахувавши на банківський рахунок Субпідрядника грошові кошти в розмірі __________ грн. (_______________ грн. ___ коп.) згідно умов п.___ Договору.

    В ________ місяці 201_р. сторони Договору підписали Акти прийому-передачі виконаних робіт, згідно яких Підрядник фактично виконав об’єм робіт на загальну суму _________ грн. (________________ грн. ___ коп.)   

    Більше ніякі роботи згідно Договору № _____ від _____________р. не проводилися і проводитися не будуть. Договір виконаний повністю, вартість робіт становить ____________________ грн. Сторони виконали свої зобов’язання щодо здійснення робіт та їх оплати.

    Таким чином, після закінчення виконання робіт за Договором № ___ від _____________р. у Субпідрядника залишаються грошові кошти Підрядника в розмірі _______________ грн. (______________ грн. __ коп.).

    На підставі вищевикладеного ТОВ «_________________» звертається до ТОВ «_____________________» з проханням перерахувати (повернути) на наш банківський рахунок залишок грошових коштів Підрядника в розмірі _____________ грн., який залишився у Субпідрядника після закінчення виконання робіт за Договором № ____ від __________р.

    Просимо Вас повернути грошові кошти за наступними реквізитами:

    Товариство з обмеженню відповідальністю

    «____________________________________»

    м. ___________, вул. ___________, буд. ________

    Код ЄДРПОУ _____________

    № ________________ в АТ «___________»

    МФО _____________

    ІПН ______________

    Св. ПДВ № ________

    тел. ______________, факс ________

     

    Всі необхідні первинні бухгалтерські документи є у Вас в наявності.

    Прохання також підписати Акт звірки взаєморозрахунків і один примірник повернути на адресу: _______, м. _________, вул. ________буд. _____

     

    Директор

    ТОВ «_____________________»