Зразки документів
    Зразок Претензії за затримку рейсу

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    від:

     

    Приватне акціонерне товариство «Авіакомпанія

    «_____________________________»

     Місцезнаходження: ______ м. _________,

    вул. ___________________, буд. ______,

    код ЄДРПОУ ___________

     

    __________________________

    Адреса для листування: ______ м. _________,

    вул. ___________________, буд. ______,

    номер засобу зв’язку: _________________

    електронна пошта:

     

    Претензія
    про виплату компенсації у зв’язку 
    із скасуванням рейсу 

     

    Я, __________________________ (громадянин України, закордонний паспорт серії ___ № _______, виданий ______________ року) придбав для себе та своєї дружини ______________ (громадянка України, закордонний паспорт серії ___ № _________, виданий ________ року) квитки на авіарейс № PS 55/PS 787 за маршрутом Київ-Одеса-Тель-Авів. Час відправлення з Києва: _________2016р. о 19:35 год. Час прибуття в Тель-Авів: _______ 2016р. о 00:15 год. з пересадкою в Одесі. Дальність рейсу: 2081 км.

    Тим самим, згідно норм Повітряного кодексу України № 3393-VI від «19» травня 2011р. та відповідно до п.п.1, 2. Глави 1 Розділу ІV Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, що затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України № 735 від 30.11.2012 року, між мною та Вашою компанією був укладений Договір на повітряне перевезення.

    При реєстрації на авіарейс PS 55 мені та моїй дружині було повідомлено про скасування заброньованого рейсу PS 55/PS 787 та запропоновано альтернативний рейс TK 460/TK 792 за маршрутом Київ-Стамбул-Тель-Авів. Час відправлення з Києва: ___________ 2016р. о 21:15 год. Час прибуття в Тель-Авів: __________ 2016р. о 03:55 год.  з пересадкою в Стамбулі. Дальність рейсу: 2191 км. Який фактично прибув до м. Тель-Авів ________2016р. о 04-03 год., що на 3 год. 48 хв. перевищував запланований та відмінений рейс PS 55/PS 787.

    Нам було повідомлено про скасування авіарейсу лише в день вильоту, що призвело до незручностей, хвилювання та додаткового морального навантаження, відтак, згідно законодавства України ми маємо право на компенсацію.

    Відповідно до ст. 910 Цивільного Кодексу України за договором перевезення пасажира одна сторона (перевізник) зобов'язується перевезти другу сторону (пасажира) до пункту призначення, а в разі здавання багажу - також доставити багаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання багажу, а пасажир зобов'язується сплатити встановлену плату за проїзд, а у разі здавання багажу - також за його провезення. Укладення договору перевезення пасажира та багажу підтверджується видачою відповідно квитка та багажної квитанції, форми яких встановлюються відповідно до транспортних кодексів (статутів).

    Згідно ч.16. ст.100 Повітряного кодексу України «Пасажир має право на компенсацію від авіаперевізника і надання допомоги у разі відмови у перевезенні, скасування чи тривалої затримки рейсу, зниження класу обслуговування пасажиру в порядку, встановленому цим Кодексом, авіаційними правилами України та міжнародними договорами України.»

    Як зазначено у ч. 1 ст. 105 Повітряного кодексу України, у разі скасування рейсу пасажирам має бути запропоновано обслуговування відповідно до частини другої статті 104 цього Кодексу та компенсацію відповідно до частин п'ятої і шостої статті 104 цього Кодексу. Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу: щонайменше за два тижні до запланованого часу відправлення; у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через чотири години після запланованого часу прибуття; менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.

     Відповідно до ч.5 ст. 104 Повітряного кодексу України, якщо пасажирам відмовлено у перевезенні проти їхньої волі, перевізник має виплатити їм компенсацію у таких розмірах:

    250 євро - для рейсів дальністю до 1500 кілометрів;

    400 євро - для рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів;

    600 євро - для рейсів дальністю понад 3500 кілометрів.

    У зв’язку з вищесказаним, керуючись Цивільним та Повітряним Кодексами України,  Правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу, прошу Вас виплати мені та моїй дружині фінансову компенсацію за скасування авіарейсу PS 55/PS 787 в розмірі 800,00 (вісімсот) Євро.

    Компенсацію прошу виплатити на наступні банківські реквізити:

    Банк одержувача: _______________

    МФО Банку ___________________

    п/р ___________________________

    ІПН одержувача: _______________

    номер карти: __________________

     

    Додаток:

    1. Копії авіаквитків – 4 шт.

     

    «___» ___________ 2016р.                                                                       ___________________________